Letectví má ve Velké Británii velkou oblibu a dlouholetou historii. Akurátní Britové ale nenechají létat jen tak kdeco. Uvést jakékoliv letadlo do provozu ve Velké Británii je velice složité. Každé letadlo musí projít procesem velice náročné certifikace podle předpisu BCAR, v případě ultralehkých vírníku je to sekce T tohoto předpisu. Těší nás, že vírník Cavalon od AutoGyra má po dvou letech certifikaci úspěšně za sebou. Domácí příznivce vírníků AutoGyro jistě potěší, že certifikace dle BCAR-T je podstatné pro finalizaci typové certifikace pod LAA ČR, která by měla být skutečností během několika málo týdnů.
Cavalon certifikován dle BCAR sekce T!
Facebook
Twitter
Další aktuality
Další náš čerstvý absolvent školy Flyway a nový pilot Michal má v Německu připraven nový Cavalon 916. No tak je potřeba pro něj vyrazit. Tentokrát letíme ukázat nové ovládání vrtule instalované v mém Calidus 916 Gyromotion obchodníkům v Autogyro. Takže potřebuji na cestu druhého pilota (nebo pilotku). Tuto funkci už při minulé cestě do Slovinska […]
Blíží se konec prázdnin a v září proběhne vyhlášení soutěže LÉTEJ S NÁMI 2025. Už tu ovšem máme několik borců, kteří mají všechny dílky puzzliku v Československu sebrané. No a právě pro ně jsem se chystal zorganizovat cestu do Itálie spojenou s návštěvou Ferrari muzea v Maranellu a rychlou koupačku v moři. Kromě toho naše […]
S přelomem prázdnin nastal termín pro tradiční výlet na slovenský Tokaj zaměřený na začátečníky a případně i pro spokojené pokročilé piloty. Snažím se jej naplánovat vždy jednoduchý a tak, aby mohl letět každý po absolvování pilotního výcviku a po troše praxe. Počasí je poslední měsíce proměnlivé, proto jsem kromě letu jižním Polskem naplánoval i „trasu B“ […]