Letectví má ve Velké Británii velkou oblibu a dlouholetou historii. Akurátní Britové ale nenechají létat jen tak kdeco. Uvést jakékoliv letadlo do provozu ve Velké Británii je velice složité. Každé letadlo musí projít procesem velice náročné certifikace podle předpisu BCAR, v případě ultralehkých vírníku je to sekce T tohoto předpisu. Těší nás, že vírník Cavalon od AutoGyra má po dvou letech certifikaci úspěšně za sebou. Domácí příznivce vírníků AutoGyro jistě potěší, že certifikace dle BCAR-T je podstatné pro finalizaci typové certifikace pod LAA ČR, která by měla být skutečností během několika málo týdnů.
Cavalon certifikován dle BCAR sekce T!
- 12 června, 2013
- 14:05
Facebook
Twitter
Další aktuality
Cesta do Rakouska byla velmi rozfoukaná. Bohužel jsem letěl právě proti západnímu větru, místy až 70 km/h. Vybral jsem si na mapě několik letišť v Německu přímo pod rakouskými kopci, kde je poblíž hezká sauna a kvůli PPR a zimě je oslovil. Smůla, travnatá letiště jsou z pochopitelných důvodu zavřena, ale ani na asfaltových jsem […]
Rynek Główny v Krakově je jedno z největších náměstí v Evropě. To jsem nevěděl. Taky jsem nemel tušení o existenci Muzea polského letectví v Krakově s 200 exponáty a neznal jsem ani letiště nedaleko centra, uprostřed města Rakowice Czyzyny, u nějž se muzeum nachází. To vše ovsem změnil jeden telefonát od Martina. Pozval mě na […]
Na Krétu do Řecka jsme poprvé cestovali auty a trajektem z Itálie v zimě roku 1995. Měli jsme sebou padáky, můj první paramotor s motorem Konig a objevili jsme tu krásu cestování enduro motorkami po kopcích. Od té doby jsem na Krétě a Rhodosu byl několikrát. Avšak ostatní řecké ostrovy v Egejském moři mám jako […]