Letectví má ve Velké Británii velkou oblibu a dlouholetou historii. Akurátní Britové ale nenechají létat jen tak kdeco. Uvést jakékoliv letadlo do provozu ve Velké Británii je velice složité. Každé letadlo musí projít procesem velice náročné certifikace podle předpisu BCAR, v případě ultralehkých vírníku je to sekce T tohoto předpisu. Těší nás, že vírník Cavalon od AutoGyra má po dvou letech certifikaci úspěšně za sebou. Domácí příznivce vírníků AutoGyro jistě potěší, že certifikace dle BCAR-T je podstatné pro finalizaci typové certifikace pod LAA ČR, která by měla být skutečností během několika málo týdnů.
Cavalon certifikován dle BCAR sekce T!
- 12 června, 2013
- 14:05
Facebook
Twitter
Další aktuality
informujeme Vás, že provozní doba letiště LKPO bude zahájena od 1.2.2023 od 8:00 do 16:00 SEČ (pouze všední dny), kdy Vám bude k dispozici na věži služba Rádio a pohotovost, ale bez omezení pouze do 14.2.2023. Od 15.2.2023 do 15.5.2023 budou na letišti LKPO probíhat výcviky CLV (Centrum Leteckého Výcviku) s vrtulníky Mi-17 a vrtulníky […]
Stojím na posledním letišti v Egyptské Hurghadě a nemám dost benzinu na přelet na původně plánované letiště v Saúdské Arábii Alulu OEAO, kde je k dispozici AvGas. Přemýšlím o dalším postupu. Jaké jsou možnosti? Vrátit se není kam. To je vyřešeno. Takže buď seženu někoho, kdo mi nějak doveze benzin na letištní plochu (stačí mi […]
Pár obrázků z Egypta …. Nejprve musím všechny zážitky strávit. Abych o tom mohl napsat s jistým odstupem..