Letectví má ve Velké Británii velkou oblibu a dlouholetou historii. Akurátní Britové ale nenechají létat jen tak kdeco. Uvést jakékoliv letadlo do provozu ve Velké Británii je velice složité. Každé letadlo musí projít procesem velice náročné certifikace podle předpisu BCAR, v případě ultralehkých vírníku je to sekce T tohoto předpisu. Těší nás, že vírník Cavalon od AutoGyra má po dvou letech certifikaci úspěšně za sebou. Domácí příznivce vírníků AutoGyro jistě potěší, že certifikace dle BCAR-T je podstatné pro finalizaci typové certifikace pod LAA ČR, která by měla být skutečností během několika málo týdnů.
Cavalon certifikován dle BCAR sekce T!
- 12 června, 2013
- 14:05
Facebook
Twitter
Další aktuality
Tak i tato cesta po Africe končí. Ještě než uložíme vírníky do hangáru a odletíme domů, je čas proletět se kolem Kapského města. Doprovází nás Len a Christine. Naše africké přátele, cestovatele a piloty Dennise a Briana brzy čekáme u nás v Přerově a těšme se na naše společné evropské putování čtyřmi vírníky Gyromotion.
Máme ještě pár dní do odletu domů. Maťo chce prozkoumat okolí Kapského města, mě se ale chce letět dále na východ až do Východního Kapska tedy k Port Elizabeth. Přelétáme Bolandské hory- tedy první hranu Kapských hor, které stále drží mraky a při hodně silném jižním větru prolétáme údolím kudy vede hlavní cesta k Worcesteru. […]
A jsme v Jihoafrické republice. Přelétáme od hranic s Namibií a první zastávkou je hezké letiště Springbok FASB. Pozdě odpoledne už je prázdné, ale správce Morne ochotně přijede a zaveze nás do města. Toto je známé okolními měděným doly. Tady poprvé na vlastní kůži zažívám LOADSHEDDING. Jsem moc rád, že překlad není doposud v Česku […]